Tuesday, December 22, 2009

Last day @ wrk --> LEDIG!

då har man jobbat som fan denna vecka för att rensa upp bordet med allt som låg kvar som skulle vara klart innan jul, har tom städat o sorterat allt hehehe.

nu är kl lunch, och jag är i princip klar med allt som ska vara klart innan jul = skönt!
Idag ska jag ner på stan o shoppa dom sista juleklapparna, eller ska jag ta det imorgon? hmmm i dunno i dunno =)

Vad jag vet är att jag ville ligga kvar i sängen o nanna sussa imorrse, söt låg bredvid o sov så gott, det såg så mysigt ut bah men jag skulle minsann till jobbet i
minus fucking jävla 16 grader ute helveteee.

Inte ett dugg roligt kan jag uppmärksamma er på!

Så inför nyår då hmmmz hmmzz, snackade lite igår om att vi kanske ska ta o styra upp mat o dryck o bara umgås och sedan smälla lite bombz ja typ en sån där vuxen nyår, som alltid och då menar jag ALLTID urartar i att nån/några blir aspackade, och när det ska smällas bomber så har vi för mycket fyrverkerier o det skjuts åt alla håll o kanter *host håkan host*

jag o tezz tänkte slå våra kloka huvuden ihop idag o se vad vi kommer fram till för förslag åt våra nära o kära =)


1 comment:

mio said...

skriva mera kanske rå =)